A társaság szerdai közleménye szerint a növekedéshez a készülékértékesítésből és az összekapcsolási díjakból származó bevételek emelkedése járult hozzá. A közlemény idézi Christopher Laska-t, a cég vezérigazgatóját, aki úgy véli az ügyfélközpontúság és az innováció hajtotta és hajtja növekedésüket.
A tájékoztatás szerint a tőkeberuházások értéke - a frekvenciaengedélyeket nem számítva - 1 milliárd forinttal nőtt 2014 negyedik negyedévében. A kártyás és a számlás szegmensre egyaránt jellemző növekedés eredményeként az előfizetések száma 22 ezerrel emelkedett a negyedév során, az időszak végére elérte a 3,482 millió ügyfelet.
Az egy előfizetésre jutó átlagos havi árbevétel összege az összekapcsolási, a forgalmi és az előfizetésekből származó árbevétel javulása nyomán 3413 forintról 3494 forintra emelkedett - írták.
A jelentés alapján ugyanakkor a cég kamat, adófizetés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 9,834 milliárd forintra csökkent, az egy évvel korábbi 10,880 milliárd forinthoz képest. Ezzel összhangban a negyedik negyedévi EBIT is alacsonyabb volt az egy évvel korábbinál, amit az alacsonyabb EBITDA és az egyszeri tételek mellett a tavalyi frekvencia-beruházások miatti nagyobb értékcsökkenés indokol.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.