BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Már most nagyon megy az Apple tévés szolgáltatása

A nagy tévétársaságok közül senki sem akar kimaradni az Apple újabb nagy dobásából, sorra érkeznek a hírek arról, hogy mely cégekkel tárgyal az amerikai társaság a tartalmai felhasználásáról.

A Wall Street Journal beszámolója szerint a Discovery Channel és a Viacom is szeretné elérni, hogy csatornáik szerepeljenek az Apple fizetős tévészolgáltatásának kínálatában. Ha létrejönne a megállapodás, a Discovery a fő adója mellett többek között az itthon is ismert Animal Planettel, illetve TLC-vel kerülhetne be a portfólióba, míg a Viacom az MTV-vel, Comedy Centrallal és a Nickelodeonnal.

A Wall Street Journal a hét elején számolt be arról, hogy az Apple internet alapú tévészolgáltatás elindításán dolgozik. A felhasználók folyamatos online kapcsolat mellett nézhetnék a műsorokat. A nagy amerikai tévés cégek, mint az ABC, a CBS és a Fox programjai megjelennének a kínálatban, amely a tervek szerint az induláskor huszonöt csatornából áll majd. Az üzleti lap információi szerint az Apple már júniusban bejelentheti az új szolgáltatást, amely várhatóan az ősszel indul majd el. A havi előfizetési díj harminc és negyven dollár között lesz, ezért az összegért valamennyi, az iOS operációs rendszert futtató eszközön, valamint az Apple TV nevű set-top-box-okon is lehet majd nézni a műsorokat.

Ugyanakkor nem lesz könnyű helyzetben a társaság, mivel igen komoly riválisokkal kell majd megküzdenie ezen a piacon. A Comcast és a Time Warner Cable már kínál internetes tévészolgáltatást, és a hírek szerint a Sony is tervezi a piacra lépést ebben a szegmensben. A legismertebb szolgáltató ezen a piacon jelenleg a Netflix, amely azt tervezi, hogy 2016 végére már kétszáz országban teszi elérhetővé saját megoldását, ami az Egyesült Államokban 8,99 dollárba, míg Európában 7,99 euróba kerül havonta az ügyfeleknek.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.