A jelenleg használt átlagfogyasztás-mérési ciklusok közül az amerikai van a legközelebb a valósághoz, mégis javítanak a metodikán. Nem újdonság, hogy Európában a szabványos és a tényleges fogyasztás köszönőviszonyban sincs egymással. A politikusok előszeretettel vádolják az autógyárakat, pedig azok igazán nem tehetnek róla, hogy a törvényhozók a városi nitrogén-oxid kibocsájtás mérésére kitalált ciklus alapján számolják az átlagos fogyasztást. Régóta beszélnek arról, hogy valami változtatásra lenne szükség, de az előkészítő munka megkezdésén túl a bürokrácia semmit nem tesz. Japánban a kormányzat az autógyárakkal együtt dolgozik azon, hogy javuljon a helyzet, azaz a szigorított határértékeket képesek legyenek teljesíteni a márkák, az Egyesült Államokban pedig a szabványos fogyasztásért felelős EPA (Environmental Protection Agency) mára már megelégelte, hogy egyre több a botrány.
A 2017-es modellévtől (ez 2016. augusztus utáni gyártást vagy forgalomba helyezést jelent) már nem lesz lehetőség trükközésre. Olyan szinten határozzák meg a körülményeket, hogy a változatlan mérési ciklus előtt 30 percen keresztül 50 mérföld/órás tempóval kell hajtani a próbapadon az autót, hogy az erőátvitel elemei (olajok, gumiabroncs, stb.) bemelegedjenek, és ráadásul a mérést nem nullkilométeres, hanem egy legalább 4000 mérföldes (6400 km) futásteljesítményű autóval kell végezni.
Összesen 10 oldalon keresztül taglalja az EPA a szabványos fogyasztásmérés pontos metodikáját. Azt remélik ettől, hogy a jövőben már majdnem minden esetben valóságos adatokkal találkoznak majd a fogyasztók, ami a szmog ellen is jobb lesz. Megfontolták a szabványos ciklus megváltoztatását is, de úgy vannak vele, az egy hosszasabb folyamat lenne, elhúzódó iparági egyeztetésekkel, ráadásul a politika beleszólásával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.