Az előzetesen vártnál jobb eredményekről számolt be a Twitter a második negyedévéről, azonban a befektetői hangulatot alaposan lehűtötte a cég társalapítója és ideiglenes vezetője, Jack Dorsey néhány mondata a felhasználók számáról és aktivitásáról.
Hiába számít nagyon erős, ismert márkának világszerte a Twitter, a mikroblogoldalra regisztráltak és a potenciális üzleti partnerek sem igazán tudják, hogyan használják ki a szolgáltatásban rejlő lehetőségeket. Az egyik legnagyobb problémát talán az jelenti, hogy nem elég elkötelezettek a felhasználók a megoldás iránt. A második negyedéves üzleti eredményekről tartott sajtótájékoztatón kiderült, hogy a felületet rendszeresen látogatóknak csak fele lép be mindennap a Twitterre.
A nehézségeket mutatja az is, hogy az április–júniusi időszakban mindössze kétmillióval nőtt a regisztráltak száma az oldalon, így a negyedév végére 304 millióan voltak. Igaz, éves összevetésben ez 15 százalékos fejlődést jelent. Bár a Twitter számos dologgal próbálkozik – sokszorosára növelik az üzenetek maximális hosszát, nyitnak a cégek felé, hírszolgáltatás –, egyelőre nem igazán látszik, hogyan tudják majd felpörgetni a felület használatát, az viszont biztos, hogy lényegesen egyszerűbbé tennék. A vezetés által is ismertetett, valamint a beszámoló adatai alapján is érzékelhető visszafogott felhasználói aktivitás fontos szerepet játszott abban, hogy a pénzügyi adatok kedd esti bejelentését követően több mint tíz százalékot zuhant a Twitter-részvények értéke.
A társaság 502 millió dolláros bevételt ért el a második negyedévben, ami 61 százalékos növekedést jelentett az egy évvel korábbihoz képest. A cég 137 millió dolláros adózás utáni veszteségről számolt be, ez 8 millió dollárral volt kisebb, mint 2014 hasonló időszakában. A veszteségben meghatározó szerepet játszottak a munkatársaknak biztosított juttatások. Ezek és egyéb, egyszeri tételek nélkül közel 50 millió dollár lett volna a vállalat profitja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.