Fittyet hányt a kínai gazdaság lassulása miatti aggodalmakra az Alibaba e-kereskedelmi óriás, amely a júniussal zárt üzleti negyedévének végén már 434 millió aktív felhasználóval rendelkezett világszerte. Ez 18 százalékos éves bővülés.
Vásárlóinak több mint 90 százaléka már mobil eszközről éri el a kereskedelmi portál felületét. Nem csoda, hogy a cég forgalma is meglódult: 59 százalékkal 4,84 milliárd dollárra nőtt. A profit viszont 76 százalékkal 1,14 milliárd dollárra esett vissza, ennek hátterében az áll, hogy egy évvel ezelőtt vették meg és konszolidálták az Alibaba Pictures filmstúdiót, jócskán megemelve ezzel a nyereség számításának bázisát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.