A július rekordhónap volt a Ryanair számára: az utasforgalom 12 százalékkal nőtt 11,3 millió utasra, 96 százalékos kihasználtság mellett – nyilatkozta Kenny Jacobs, a Ryanair marketingigazgatója. Egy évvel korábban még 95 százalékos volt a diszkont légitársaság kihasználtsága, az elmúlt hónapban pedig tehát szinte minden járaton minden széket el tudták adni.
A Ryanair új utasokat és piacokat ért el, a francia légiirányítók sztrájkjai és a Brexitet követő piaci bizonytalanság ellenére – emelte ki a társaság. Utasaik, főleg a családok, még nagyobb számban repülnek velük ezen a nyáron annak köszönhetően, hogy a Ryanair viteldíjai tíz százalékkal alacsonyabbak a tavalyi évhez képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.