BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

sajtópiac

Március 10.
kedd 9:18
média

Hirdetők és a válság: egyre kevesebb a reklám a tévében

A súlyosbodó gazdasági válság lassan eléri a tévében sugárzott reklámokat is. Jóllehet az elmúlt esztendőben rekord mennyiségű – mintegy 1,7 millió – reklám került az AGB Nielsen Reklám (Szpot) adatbázisába (12 ezer órányi sugárzott hosszban), 2009 januárjában 18 százalékos csökkenést mutatott ki az elemzés az előző év hasonló időszakához képest a mindkét évben mért csatornákat alapul véve.
VGO
VGO

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.