BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

IP-Centrex - Új korszak az üzleti távközlésben!

A UPC Magyarország Kft. UPC business üzletága ismét új szolgáltatással bővítette portfolióját. Az IP-Centrex olyan virtuális alközponti szolgáltatás, mely egy időben, több telephelyen, akár több száz mellékből álló telefonközpontot képes alkotni, beruházási költségek nélkül.

IP-Centrex - Új korszak az üzleti távközlésben!

Az internet alapú technológiák alkalmazásában élenjáró UPC már hagyományosnak mondható telefon szolgáltatását több mint 100.000 előfizető veszi igénybe. Az üzleti előfizetők körében nagy sikernek örvend a tavaly nyáron bevezetett ISDN szolgáltatás, a jövőben pedig vélhetően kevesebb vállalkozás fog szükségtelen beruházást indítani, ha a korszerű telefonközponti megoldást egyszerű és olcsó szolgáltatásként is megrendelheti. Ezt kínálja a UPC Business 2008. január 1-től bevezetett IP-Centrex megoldása.

Hogyan is jön létre az IP-Centrex szolgáltatás?

A UPC Siemens HiQ8000-es softswitchet (IP főközpontot) használ, mellyel a már korábban említett nagy számú előfizető kiemelkedő minőségben szolgálható ki. A központ szolgáltatás-készletét kibővítették: bekerült a rövidített mellékszámmal történő tárcsázás, a hívásátadás, a név kijelzés, a különféle felhasználói csoportok képzése és még sok más lehetőség. A felhasználó telephelyén a UPC által telepített Internet kapcsolaton egy, vagy több sokcsatlakozós hálózati adapter (eMTA) kerül beüzemelésre. Ezek biztosítják a megrendelő számára az akár több száz fővonali csatlakozót, amelyek egyenként egy-egy melléknek is megfelelnek.

Az adapteren hagyományos ún. RJ11-es csatlakozók vannak, melyre a felhasználó meglévő analóg telefonjait, vagy a UPC által ajánlott komfortos készülékeket csatlakoztathatja. A felhasználói felület (SMC) kezeléséhez internetes hozzáférés biztosított, mellyel a központi beállítások, a különböző mellékek szolgáltatásai, vagy akár a korlátozások is szabadon konfigurálhatók.
 
A szolgáltatás árazása egyedi, de annyit mindenképp érdemes tudni, hogy általában a hasonló méretű alközponthoz ajánlott telefon szolgáltatások havi díja alatti, és akár teljes egészében lebeszélhető. Természetesen a mellékek ingyenesen kommunikálnak egymás között és a UPC hálózatba irányuló összes hívás díjmentes. Ha a cégnek, vagy intézmények több telephelye van, az IP-Centrex megoldás az eltérő címeken üzemelő mellékeket egy hálózatként kezeli, melyben akár osztott kezelői csoport is létrehozható.

Összegzésként elmondhatjuk, hogy az IP-Centrex egy új korszakot teremtő, kedvező műszaki paraméterekkel rendelkező virtuális telefonközponti megoldás, mely nagyszerű alternatíva a mai magyar távközlési piacon.

További információ:
upcbusiness.hu

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.