BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Telekommunikációs kkv-kánaán

Az Invitel a néhány főt foglalkoztató mikro-vállalkozások és a jelentős telefonforgalmat bonyolító üzleti és intézményi ügyfelek számára egyaránt azt a biztos kommunikációs hátországot jelenti, ami bármilyen nagyratörő üzleti tervhez nélkülözhetetlen. Az Invitel az adott ügyfélhez igazított speciális üzleti szolgáltatását olyan ügyfelek választották, mint a Malév, az Aviva, a Renault, a Suzuki, a Toyota, a Porsche Hungária, a Nissan, a Richter Gedeon vagy a Dunapack.

Az Invitel szolgáltatásait eddig több mint 1 millió lakossági és több mint ötvenezer üzleti ügyfél választotta. Az üzleti partnerek között mintegy kilencezer a kis- és középvállalkozás, és a partnerek között a kkv-szektor képviselőinek aránya folyamatosan nő. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy az Invitel a kkv-ügyfélkörnek speciális, partnerre szabott szolgáltatásokat kínál. A lakossági szolgáltatásokhoz képest az üzleti ügyfelek bővebb termékpalettából válogathatnak. A szolgáltatás kiépítése rendkívül gyors és a rendelkezésre állás szintje is magasabb, hiszen a partnerek munkája, szolgáltatásuk színvonala az Invitel hatékonyságán is múlik. Éppen ezért a kis- és középvállalkozások számára dedikált Üzleti Ügyfélszolgálatot is működtet, ahol az üzleti partnerek minden felmerülő kérdésükre szinte azonnal választ kapnak.

Invitel, Ha több kell
Az Invitel speciálisan a kis- és középvállalkozásokra szabott költségcsökkentő szolgáltatásokat is kínál. Lehetőség van például teljes szolgáltató váltásra. Az üzleti partnerek kombinált szolgáltatáscsomagot is rendelhetnek, amely egyesíti a hang és az internet megoldásokat is. Az együttesen megrendelt szolgáltatásokat harmonizált műszaki megoldással és egyidejűleg sokkal kedvezőbb pénzügyi feltételekkel tudja az Invitel az adott vállalat igényeire formálni. A telekommunikációs szolgáltató hamarosan elindítja azt a mikrohullámú technológiát (Wimax), amely a megbízható vezetékes internet-szolgáltatáshoz az adott városban mobilitást is biztosít. Emellett olyan üzleti telefonszolgáltatáson dolgozik, amely irodai környezetbe integrált kiegészítő alközponti funkciókkal rendelkezik. Ezzel a hagyományos alközponti funkciók beruházás nélkül elérhetővé válnak.

Ügyfélközpontú szemlélet, innováció
Az Üzleti Ügyfélszolgálat munkatársai olyan felkészítést kapnak, amelynek köszönhetően nem létezik olyan kérdés, amelyre rövid utánajárás után ne tudnának felelni. A folyamatos képzés biztosításához az Üzleti Ügyfélszolgálaton oktatói pozíciót is létrehoztak az ismeretek bővítése érdekében,
 Az ügyfelek IT kérdésekkel is bátran fordulhatnak az Üzleti Ügyfélszolgálat munkatársaihoz. Mindebből jól látszik, hogy az Invitel mindent megtesz a kis- és középvállalkozások maximális kiszolgálása érdekében.
A fejlesztéseket természetesen nem bízza a véletlenre a vállalat. Az újításokat minden esetben a folyamatos ügyfél-elégedettségi felmérések eredményeihez igazítják. Így az Invitel üzleti partnerei maguk is dönthetnek arról, hogy milyen szolgáltatásokkal tehetné még könnyebbé a mindennapjaikat az Invitel.

Az Invitel kis- és középvállalkozásoknak kínált szolgáltatásai megrendelhetők a 1444-es ingyenesen hívható értékesítési vonalunkon, valamint az invitel.hu online platformon.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.