Magyarországon – a globális és európai tendenciákkal összhangban – a wellness termékek és étrend-kiegészítők (57 százalék), valamint a szépségápolási termékek (22 százalék) a legkelendőbbek a direkt értékesítési csatornákon, a harmadik legnépszerűbb a háztartási cikkek (9 százalék) kategóriája.
A Közvetlen Értékesítők Szövetsége Világszervezetének (WFDSA) elemzése szerint tavaly új rekord született a közvetlen értékesítésben, 2018-at az eddigi legnagyobb, 192,9 milliárd dolláros globális forgalommal és bővülő, 118 milliós értékesítői létszámmal zárta az ágazat.
A legnagyobb piac Ázsia, amely a teljes forgalom 46 százalékát adja, a második Észak- és Dél-Amerika 32 százalékkal. Európa a harmadik legnagyobb közvetlen értékesítési piac 21 százalékos részesedéssel, az összforgalom 2018-ban 33,3 milliárd eurót ért el. Európa három legforgalmasabb piaca Németország 14,8 milliárd eurós, Franciaország 4,5 milliárd eurós és Nagy-Britannia 2,9 milliárd eurós forgalommal.
Az értékesítők összlétszáma világszerte 118,4 millió, Európában 14,3 millióan foglalkoznak közvetlen értékesítéssel. Világszerte 74, Európában 78 százalék a nők aránya.
A DSA-nak Magyarországon jelenleg 11 tagcége van: Amway Hungaria Marketing Kft., Flavon Group Kereskedelmi Kft., Forever Living Products, Herbalife Hungary Kft., LR Health & Beauty, NeoLife International Kft., Nu Skin Enterprises Magyarország Kft., Oriflame Hungary Kft., Sunrider Hungary Kft., Tiens Hungary Kft. és a Zepter International Ungarn Kft.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.