A közvetlen költségek azonban ennél nagyobb mértékben emelkedtek, ennek következtében a bruttó marzs 1 százalékponttal 48,2 százalékra csökkent. Az értékesítés idei növekedését segítheti a márka népszerűségének megemelkedése, amit a foci-Eb és az olimpia segít.
A részvényenkénti eredmény mértéke 0,787 euró lett, szemben a 0,735 eurós várakozással, ez 7 százalékos pozitív meglepetést jelentett.
Az értékesítések közel harmada továbbra is Nyugat-Európából származik, azonban a legdinamikusabb növekedés Kelet-Európában, illetve Kínában látható. Az Adidas leányvállalatának, a Reeboknak az értékesítései 26,2 százalékkal csökkentek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.