A jegybank együttműködési megállapodást kötött az ALDI Magyarország Bt.-vel, a CBA és a Príma áruházlánccal, a MediaMarkt áruházlánccal, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-vel és a Tesco-Global Áruzházak Zrt.-vel a pénzügyi fogyasztóvédelem erősítése érdekében. Az áruházláncok és a jegybank egész évben, illetve az egy-egy kiemelt időszakhoz kapcsolódó kampányban pénzügyi tájékoztatókat tesznek elérhetővé közel 800 kiskereskedelmi egységben, ezenkívül táblákkal és plakátokkal hívják fel a figyelmet a pénzügyi tudatosság fontosságára. Folyamatosan emelkedik ugyanis a fogyasztási hitelek volumene, 2016 decemberében több mint 50 milliárd forintnyit helyeztek ki, ezzel szemben a 2015 első 11 hónapjában kihelyezett áruvásárlási hitelek összege nem érte el a 20 milliárdot. „Megdöbbentően alacsony a lakosság pénzügyi tudatossága, ezért is fontos, hogy már a boltokban felhívjuk a figyelmet a fogyasztói hitelekkel való helyes eljárásra” – mondta Szeniczey Gergely, az MNB ügyvezető igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.