A közösségi platformot üzemeltető vállalat árbevétele 26,2 milliárd dollár volt az idei első negyedévben, ami felülmúlta a Wall Street 23,7 milliárd dolláros előrejelzését, s év/év alapon 48 százalékos bővülést jelent. Az EPS szintje 3,3 dollárra nőtt a tavalyi 1,71 dollárról, valamint a 2,34 dolláros prognózist is sikerült felülteljesítenie a cégnek.
A havi aktív felhasználók száma elérte a 2,85 milliárdot, ami 9,6 százalékos növekedést jelent a tavalyi adatokhoz képest. A napi aktív felhasználók száma 1,88 milliárdra nőtt, ez 8,7 százalékos bővülés.
A menedzsment szerint az első negyedéves eredményjelentés tükrözi az elmúlt év tendenciáját, hogy az emberek több időt töltenek és több pénzt költenek az online platformokon.
Ezért a hirdetők átirányítják erőforrásaikat, hogy kihasználják ezt a váltást. A hirdetési bevételek, amelyek a Facebook teljes bevételének oroszlánrészét képezik, 46 százalékkal nőttek az egy évvel korábbihoz képest, 25,44 milliárd dollárra. Ugyanakkor az idei harmadik-negyedik negyedévben a reklámbevételek növekedése lassulhat, jórészt az Apple szigorodó szabályozása miatt.
A Facebook azt is közölte, hogy
tévesen tiltotta több órán keresztül azokat a hashtageket tartalmazó bejegyzéseket, amelyekben Narendra Modi indiai miniszterelnököt lemondásra szólították fel, miután nemzeti vita alakult ki Indiában a fokozódó Cocid-19 járvány miatt. A Facebook még szerdán visszaállította a #ResignModi hashtaget.
Szerdán 1,16 százalékkal került feljebb a Facebook árfolyama, amire zárás után még rátettek 6,15 százalékot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.