BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Cipőkollekciót dob piacra Lionel Messi

Az Adidasszal együttműködve három cipőből álló kollekciót dob piacra Lionel Messi, az Inter Miami nyolcszoros aranylabdás futballistája és napjaink egyik legnépszerűbb latin popelőadója, Bad Bunny.

Hatalmas dobásra készül sportcipőfronton az Adidas: hivatalosan október 26-tól válik elérhetővé a német márka új, három cipőből álló kollekciója, amelyet két igazi szupersztár, a labdarúgó Lionel Messi és a popénekes Bad Bunny neve fémjelez.

Messi, Bad Bunny, Adidas
Lionel Messi (balra) és Bad Bunny a nevükkel fémjelzett Adidas cipőkben / Fotó: Adidas

A kollekcióban egy utcai cipő kap helyett kétféle színállásban: bordó alapon fehér mintával és homokszín alapon fehér, valamint világoskék díszítéssel. Ezeknek a dizájnához az alapot az Adidas klasszikus Gazelle modellje adta, amely az 1960-as évek közepén eredetileg teremfocicipőnek készült, az évek során azonban népszerű utcai viseletté vált. A cipő oldalán az Adidas-csíkokon Messi és Bad Bunny keresztneve, a Leo és a Benito jelenik meg kézírásos változatban, a sarokrésznél megjelenő X-ek Messi mezszámára, a 10-esre utalnak.

A Messi x Bad Bunny kollekció: alul az F50 focicsuka, fölötte az utcai cipők / Fotó: Adidas

A kollekció része egy futballcsuka is, amely az Adidas legendás F50-es dizájnján alapszik, színállásban pedig az utcai változat homokszín-fehér-világoskék kombinációját viszi tovább. A stoplis cipő egyik oldalán egy Puerto Ricó-i zászlóval B. Martínez (Bud Bunny polgári neve), a másikon L. Messi felirat látható argentin zászló társaságában.

Az utcai cipők 180 dolláros (67 ezer forint) áron lesznek elérhetők, a stoplis csukák 300 dollárba (111 ezer forint) kerülnek majd. 

„Kiváltságosok vagyunk, hogy láthatjuk Messit a rá jellemző szenvedéllyel futballozni. Ugyanazzal a szenvedéllyel űzi a sportágát és szereti a hazáját, amit én érzek a zene és saját hazám, Puerto Rico iránt, így számomra óriási megtiszteltetés ez a kollaboráció, amelyről nem is álmodtam, hogy egyszer létrejöhet. Rendkívül hálás vagyok, hogy minden idők legnagyobb labdarúgójával közösen képviselhetem a latino kultúrát” − fogalmazott Bad Bunny, aki napjaink egyik legnépszerűbb latin popelőadója, 2020-ban, 2021-ben és 2022-ben is az ő dalait hallgatták a legtöbben a Spotify felületén, de tavaly is csak a rekordokat egymás után döntögető Taylor Swift előzte meg.

Messi a kollaboráció kapcsán a Billboardnak elmondta, a zene igen fontos szerepet játszik a mindennapjaiban, Bad Bunny dalait pedig különösen kedveli, a Puerto Ricó-i énekestől mindig szerepel néhány dal a lejátszási listáján. Hozzátette, rendkívül hálás a szurkolók szeretetéért, ami hatalmas inspirációt jelent neki, ugyanakkor tisztában van vele, hogy rengeteg fiatal példaképként tekint rá, ami egyben nagy felelősséggel is jár.

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.