A csoport csütörtöki, MTI-nek küldött közleménye szerint a GKI Digital 2017 áprilisi kutatása alapján a belföldi kedvezményes szálláscsomagokat kínáló kuponos oldalak forgalma 2016-ban nagyjából 8,1 milliárd forintot tett ki.
Az augusztus végén lezárult tranzakciókban a Szallas.hu a diszkontáras közvetítői piac három szereplőjét vette meg, melyek 2016-ban együttesen közel 1 milliárd forint értékben adtak el akciós szálláshelyeket. A sporoljvelem.hu-t a cég már a Szallasguru.hu oldalba integrálta, míg a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu szolgáltatások továbbra is saját arculatukkal, márkanevüket megőrizve, de már a Szallas.hu csoport informatikai infrastruktúráján érhetők el.
A tranzakció értékét üzleti titokra hivatkozva nem közölték.
A Szallas.hu már 5 országban rendelkezik saját képviselettel, a portál 175 ország szálláshely-kínálatát közvetíti az utazni vágyóknak. A honlapnak több mint egymillió regisztrált felhasználója van, és havonta mintegy kétmillió látogató keresi fel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.