A Bónusz Brigád adatai alapján évek óta a legnépszerűbb úti cél belföldön Lillafüred. Legtöbben kettesben és három napra utaznak el, ha belföldi utazás mellett döntenek. Az adatok szerint az utazók egyre jobb minőségű utakat tudnak megfizetni.
Harmadik éve Lillafüred a kedvenc belföldi úti cél, idén Miskolctapolca és Hajdúszoboszló is dobogós helyen végzett a Bónusz Brigád adatai szerint. Tavaly ősszel még a Mátra és Dunaszentmiklós, míg 2016-ban Siófok és Debrecen volt az ezüst-, illetve a bronzérmes célpont.
Úgy tűnik ősszel wellnessre és kirándulásra vágynak a legtöbben, ezért töretlen azoknak a helyeknek a népszerűsége, mely ötvözni képes ezt a két kikapcsolódási módot.
Közeli, jellemzően könnyen, akár autóval is megközelíthető külföldi úti célok is népszerűek voltak 2018 őszén. Ebben az időszakban a pihenés külföldi helyszínéül a legtöbben Velencét választották, tavaly hasonló időszakban még Prága, 2016-ban pedig szintén Olaszország, de másik gyönyörű városa, Firenze volt a favorit.
A hosszú hétvégékhez igazodva,
belföldre legtöbben 3 napra utaztak a Bónusz Brigád bónuszaival, a vásárlások több, mint 90 százalékát ezek az utak teszik ki.
Hasonlóan ehhez az arányhoz, kiugró többségben voltak azok, akik kettesben utaztak el ebben az időszakban.
Külföld esetében 2016-ban még az 1 napos utak voltak a legkelendőbbek: ekkor még az összes foglalás felét az 1 napos kiruccanások tették ki. Már 2017-ben elkezdődött az eltolódás a hosszabb utazások felé. Mára, hasonlóan a belföldi utazásokhoz, a külföldi desztinációk esetében is a 3 napos utak lettek a legnépszerűbbek, bár az 1 illetve a 2 napos szállásfoglalások aránya csekély mértékben marad el a 3 naposokétól.
Természetesen az ár nagyon fontos tényezője a bónuszok vásárlásának:
2016-ban egy pár napos belföldi kikapcsolódásra átlagosan a Bónusz Brigádon 26 800 forintot költöttek az utazók, idén 29 500 forintot szántak egy hasonló időszak, hasonló szállására
– ez arra utal, hogy egyre jobb minőségű utakat, szállásokat tudnak megfizetni a magyarok. A választék árban is egyre szélesebb, mindenki megtalálja a hozzá közel álló szállás- és utazástípust.
A külföldi utazások esetében is hasonló mértékű volt a vásárolt utak átlagárának változása: 2016-ban átlagosan 18 ezer forintba kerülő utakat választottak, idén átlagosan 23 ezer forintot költöttek az emberek egy külföldi pihenésre.
Úgy tűnik tehát, hogy a magyarok számára fontossá vált az őszi kikapcsolódás: összehasonlítva korábbi hasonló időszakokkal egyre többen és egyre hosszabb utazásokat választanak a Bónusz Brigádon ebben az szezonban.
Nem csak az őszi utazás népszerűsége nő: sokan hagyják maguk mögött az adventi vagy épp a karácsonyi őrületet, másokat havas kirándulások és sípályák vonzanak a téli időszakban. A Bónusz Brigádon mindenféle téli kikapcsolódást megtalál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.