Tállai András hozzátette: a NAV saját fejlesztésű e-szja felülete a látogatottsági adatok alapján a bevallási időszak egyik legnépszerűbb hazai honlapja lehet, eddig ugyanis már több mint 1 millióan keresték fel. A bevallását több mint 3,2 millió – ügyfélkapuval rendelkező – magánszemély a mobiltelefonján, a tabletjén vagy a számítógépén is megtekintheti, és ha szükséges szerkesztheti is a bevallási tervezetét.
Akinek nincs ügyfélkapuja, az még hétfő éjfélig kérheti a tervezete postázását
– emelte ki az államtitkár. Március 13-ig már 532 ezer ilyen „felkérés” érkezett a hivatalhoz. Továbbra is az sms vezeti a népszerűségi listát, a kérelmek mintegy 70 százaléka így érkezett.
Tállai András szerint az adózók partnerek abban, hogy néhány éven belül teljesen papírmentes hivatallá váljék a NAV. Ezt igazolja a postázási kérelmek statisztikája is: míg tavaly a bevallás-kiküldési kérelmüket papír alapon mintegy 100 ezren adták fel postán, addig idén csak 34 ezren választották a hagyományos levelezési módszert – mondta az államtitkár, hozzátéve, hogy az e-NAV mielőbbi elérését az is segíti, hogy naponta több százan nyitnak ügyfélkaput.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.