Az Invitel nyerte el a Telenor tudakozói szolgáltatásának az üzemeltetésére ez év februárjában kiírt meghívásos pályázatát – tudatta közleményében a távközlési cég. A két társaság között született megállapodás értelmében 2010. július 1-jétől az Invitel üzemelteti a mobilszolgáltató belföldi és különleges tudakozóját, egyben nyújtja a hozzá szükséges technikai infrastruktúrát, a tudakozó működtetéséhez szükséges informatikai hátteret és alkalmazásokat is. A szolgáltatás beindulása óta csúcsidőben egyszerre több mint 100 inviteles ügyfélszolgálatos fogadja a hívásokat. A Telenor pályázatának elnyerésével az Invitel meghatározó pozícióba jutott a tudakozóüzemeltetési piacon, a T csoporton kívül minden más jelentős hazai távközlési szolgáltató a cég szolgáltatását veszi igénybe – húzza alá Zsembery György, az Invitel üzleti működéséért felelős vezérigazgató-helyettes.
A tudakozói szolgáltatás minden távközlési cég életében rendkívül érzékeny terület. A szolgáltatás technikailag speciális tudást igényel, ugyanakkor azt is, hogy személyesen, hiba nélkül kapjanak azonnali választ kérdéseikre az ügyfelek.
Az Invitel nem csak „hangalapú” szolgáltatást nyújt a Telenornak, a belföldi tudakozás során a rendszer által felolvasott hívószámot, illetve az ahhoz kapcsolódó előfizető nevét és címét SMS-ben is megküldi az érdeklődőnek. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.