BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ukrajnában is Djuice

Norvégia, Svéd- és Magyarország után Ukrajnában is elérhetővé teszi az új technológia iránt fogékony fiataloknak szóló mobilmárkáját a Telenor. A norvég telefontársaság kijevi érdekeltségénél, a Kyivstar GSM-nél szeptembertől vezetik be a márkára épülő új csomagokat. A márkát elsőként a svéd piacra vezette be 2002-ben a Telenor, majd egy évvel később megjelent magyar leányvállalata a Pannon GSM kínálatában is.

A felsorolt országokban együttvéve másfél millióra tehető a márkára előfizetők száma. Magyarországon havi 20 ezerrel nő ez a szám, több mint negyedmillió Pannon-ügyfél tartozik a Djuice-osok körébe - mondja lapunk kérdésére Somlyai Dóra, a Pannon GSM Rt. kommunikációs igazgatója. Hozzáteszi: az e körbe tartozók havi mobilköltése az átlagosnál nagyobb, sok SMS-t küldenek, 40 százalékkal többet, mint a Pannon-átlag, nagy képüzenetküldők és egyéb adatátviteli szolgáltatásokat is másfélszer többet vesznek igénybe, mint a többi előfizető. (VG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.