Amobil-előfizetések száma a negyedév folyamán 246 ezerrel bővült, s a negyedév végén túllépte a 9,3 milliót. A feltöltőkártyás előfizetések száma, szakítva a korábbi időszakokban tapasztalt csökkenő tendenciával, növekedett. Az előző év azonos időpontjához képest az előfizetői állomány 593 ezerrel, 7%-kal lett nagyobb. A növekedés éves üteme, a piac lassú telítődése miatt, mérséklődik. A 100 lakosra jutó mobil-előfizetések száma a negyedév végén 92,5 volt.
A mobilhálózatban a negyedév folyamán 18%-kal több hívást kezdeményeztek, mint az egy évvel korábbi időszakban. Ennél is nagyobb mértékben, 31%-kal emelkedett a mobiltelefonálással töltött összes percidő. Egy előfizetésre 2005. IV. negyedévében a mobilhálózatokban átlagosan 279 percnyi beszélgetés jutott, s egy hívás átlagosan 1,7 percig tartott. Az egy évvel korábbi időszakhoz képest az átlagos beszédidő növekedett.
A kábeltelefonos szolgáltatások körének dinamikus fejlődése sem tudja megállítani a vezetékes fővonalak számának csökkenését. 2005. IV. negyedév végén – előzetes adatok szerint – 3,4 millió vezetékes fővonal volt üzemben, 124 ezerrel kevesebb, mint 2004. azonos időpontjában és 41 ezerrel kevesebb, mint az előző negyedév végén. A 100 lakosra jutó vezetékes fővonalak száma a negyedév végén 34,2 volt, kevesebb, mint egy évvel korábban. Az ISDN-vonalak aránya a vezetékes előfizetéseken belül változatlanul 17%. Hívások száma és időtartamaA vezetékes vonalakról indított hívások száma 8%-kal csökkent az előző év IV. negyedévéhez képest. A kezdeményezett hívások időtartama ennél kisebb ütemben, 2%-kal mérséklődött. Az egy vezetékes vonalra jutó hívások időtartama 704 perc volt, ami valamivel több, mint az előző év azonos időszakára jellemző adat. A vezetékes hálózatokban indított hívások átlagos időtartama 3,4 perc, internethívások nélkül 2,9 perc volt. Miközben egy év alatt a beszélgetések száma – internethívások nélkül – 6%-kal csökkent, a hívások átlagos időtartama majdnem 20%-kal nőtt. Továbbra is fenn áll, hogy az árak esése és a különböző akciók miatt kevesebbszer, de hosszabb ideig beszélgetnek az emberek. A vezetékes vonalról kezdeményezett internethívások száma és időtartama is több, mint 36%-kal csökkent az előző év azonos időszakához képest.
2005 IV. negyedévében az internetszolgáltatók száma 201 volt, 105-tel több, mint egy évvel korábban. Az internetszolgáltatási piac erősen koncentrált, mivel az előfizetések 90%-át 17 cég mondhatja magáénak. Előfizetések száma és szerkezete2005 negyedik negyedévének végére az internet-előfizetések száma meghaladta a 907 ezret, ami 22%-kal volt több mint az előző év azonos időpontjában és 9%-kal, mint az előző negyedév végén. Az internet-előfizetők körében a (már 2004-ben is zajló) jelentős szerkezeti átalakulások ebben a negyedévben is folytatódtak. A szélessávú (kábel- és xDSL) internet előfizetések száma majdnem 2,5-szer akkora, mint a kapcsoltvonali- és az ISDN-előfizetéseké összesen. Az összes előfizetéseken belül 2004 IV. negyedévéhez képest tovább csökkent a modemes, az ISDN-vonali, illetve a bérelt vonali, ugyanakkor tovább növekedett az xDSL, a kábeltévés és a vezeték nélküli előfizetések aránya. Az internetszolgáltatásokból származó nettó árbevétel a negyedik negyedévben majdnem elérte a 17 milliárd forintot, amely 32%-kal volt több az egy évvel korábbinál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.