BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

IP-callcenter a BTI-nál

Nemrégiben kezdte meg működését az utazási tanácsadással foglalkozó BTI Magyarország Kft. nemzetközi üzleti utazási call-centere, ahol a cégek repülőjegy- és szobafoglalásait, autóbérlési igényét kezelik. A többnyelvű call-center jelenleg 18 európai országban jelen levő globális ügyfél munkatársainak hívásait fogadja.

A BTI Magyarországon a Kapsch TeleCom Kft.-t választotta a jelenleg 30 munkahelyes híváskezelő központ technikai hátterének megteremtéséhez. Az IP alapú kommunikációs rendszer kiépítése költséghatékony, üzemeltetése és karbantartása pedig jóval egyszerűbb és könnyebb a hagyományos rendszerekhez képest. (VG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.