Nemrégiben kezdte meg működését az utazási tanácsadással foglalkozó BTI Magyarország Kft. nemzetközi üzleti utazási call-centere, ahol a cégek repülőjegy- és szobafoglalásait, autóbérlési igényét kezelik. A többnyelvű call-center jelenleg 18 európai országban jelen levő globális ügyfél munkatársainak hívásait fogadja.
A BTI Magyarországon a Kapsch TeleCom Kft.-t választotta a jelenleg 30 munkahelyes híváskezelő központ technikai hátterének megteremtéséhez. Az IP alapú kommunikációs rendszer kiépítése költséghatékony, üzemeltetése és karbantartása pedig jóval egyszerűbb és könnyebb a hagyományos rendszerekhez képest. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.