BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A tavalyi volt a Mazda legsikeresebb éve Magyarországon

Az elmúlt évben a Mazda Motor Hungary 3566 autó értékesítésével fennállása legeredményesebb évét zárta és a hozzávetőlegesen 10 százalékkal csökkenő magyar autópiac egyik legmagasabb, 28,6 százalékos növekedési rátáját érte el.

A márka a gazdasági válság és a karácsonyi időszak ellenére is növelte eladásait decemberben a 2007-es év utolsó hónapjához képest. Amint Együd Tibor, a márkaképviselet ügyvezető igazgatója elmondta, az eredmények elérésében jelentős szerephez jutott a 2008-ban Világ Év Autójának választott Mazda2, amelyből 1080 darab talált gazdára.

Az elmúlt év januárjában piacra lépett új Mazda6 is teljesítette az elvárásokat: az év végéig 771 vásárló választotta ezt a modellt, ami 13,2 százalékos növekedést jelent 2007-hez képest. A Mazda 2009-ben is folytatja termékpalettájának frissítését. Az új Mazda3 az idei Genfi Autókiállításon mutatkozik be teljes modellválasztékával.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.