A márka a gazdasági válság és a karácsonyi időszak ellenére is növelte eladásait decemberben a 2007-es év utolsó hónapjához képest. Amint Együd Tibor, a márkaképviselet ügyvezető igazgatója elmondta, az eredmények elérésében jelentős szerephez jutott a 2008-ban Világ Év Autójának választott Mazda2, amelyből 1080 darab talált gazdára.
Az elmúlt év januárjában piacra lépett új Mazda6 is teljesítette az elvárásokat: az év végéig 771 vásárló választotta ezt a modellt, ami 13,2 százalékos növekedést jelent 2007-hez képest. A Mazda 2009-ben is folytatja termékpalettájának frissítését. Az új Mazda3 az idei Genfi Autókiállításon mutatkozik be teljes modellválasztékával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.