Rossz hírünk van: sem az abszolút, sem a térségi lista élén ne keressük a Malévet. A tízes abszolút listában még európai légitársaságot se, mindent vittek az ázsiai, arab és ausztrál cégek.
A fapadosoknál a maláj AirAsia győzött, érdekes, hogy tavaly csak hatodik volt. Mögötte az Air Berliné az ezüstérem, megelőzve a brit Easyjet-et. Közép-Európában a privatizációra készülő cseh CSA lett a legjobb hagyományos légitársaság.
A Skytrax 97 nemzet 16,2 millió utasát kérdezte meg és 34 kategóriában állított fel 3-as, ötös és tízes listát. Összesen nyolc hónapig vizsgálódtak és a közelmúltban közölték az eredményeket.
A legjobb személyzet a Malaysian Airlines-nál működik, a fedélzeti szolgáltatások az Emirates-nál a legkiemelkedőbbek, a transzatlanti járatoknál pedig a brisith Airways végzett az élen. Turistaként a Qatar Airways-nél érezték legjobban magukat az utasok, az üzletemberek pedig az Etihadot, az első osztályra vágyók pedig a Thai Airwayst jelölték meg első helyen.
A Malév azért kapott meleget is a SkyTrax-tól: tavaly októberben a szakmai szervezet a „Kelet-Európa Legjobb Légiutas-kísérői" díjat ítélte oda a magyar légitársaságnak. Előzőleg az ír Evening Herald utazási folyóirat a Malévet, mint az Írországba közlekedő második legjobb légitársaságot nevezte meg felmérésében. Idén tavasszal Az Utazó című magazin a szakmai közönség körében végzett felmérése alapján a Malév kapta a ''Év európai hálózatú légitársasága'' díjat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.