A német családi tulajdonban lévő élelmiszergyártó 120 millió amerikai fogyasztót szeretne elérni az első időszakban. Piaci elemzők úgy látják, a vállalat akár meg is duplázhatja eladásait a hárommilliárd eurós nagyságú tengeren túli pizzapiacon. Németország negyedik legnagyobb élelmiszerpiaci szereplője otthonában 3,9 százalékkal, külföldön 12 százalékkal növelte eladásait tavaly. Forgalmának immár 62 százalékát a külföldi piacokon realizálja, a mélyfagyasztott élelmiszerek pedig eladásainak 46 százalékát teszik ki.
A Dr. Oetker a "kevesebb termékkel több piacon" stratégiáját követi, ezért tervbe vette az indiai piacra lépést is. E célból felvásárolta a hagyományos indiai ételekre specializálódott Fun Foods-ot. A Dr. Oetker forgalma Indiában már eléri a 10 millió eurós nagyságot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.