A dél-koreai vállalat erős konkurenciával néz szembe az okos telefon piacon, amelyet az Apple, a RIM és a Nokia ural. A cég ennek ellenére abban bízik, hogy idén 20 százalékkal növelheti eladásait, ez az előző évi 117 millióhoz képest 140 millió mobilt jelent.
A HI Investment & Securities elemzője ezzel kapcsolatban úgy nyilatkozott a Reutersnek: az LG várhatóan növelheti az eladások számát, de fontos, hogy a növekedés ne az alsó szegmensből származzon, mivel ez csökkenti a profit marzsot.
Az LG ugyanakkor változásra készül a stratégiát illetően, mint a cég mobil üzletágának elnök-vezérigazgatója elmondta, a készülékek önmagában nem elegendőek a sikerhez. Skott Ahn leszögezte: olyan rendszer kell kiépíteniük, amelyben az ügyfelek, a szolgáltatók és a szoftverfejlesztők hatékonyan működhetnek együtt. A vezér ugyanakkor hozzátette, hogy az LG nem tervezi saját mobilszolgáltató fejlesztését.
A cég idén mintegy húsz okos telefont mutat be, ezeknek fele a Google Android platformjára épül. Emellett az LG Windows Mobile és Linux operációs rendszerrel futó készülékeket is bemutat idén. Ahn hangsúlyozta, hogy az Androidos mobilok számának emelkedése nem jelenti azt, hogy a vállalat lazítana a Microsofttal való kapcsolatán.
Az LG Electronics november közepén mutatta be első Android operációs rendszerű okostelefonját, a közösségi hálózati szolgáltatásokra optimalizált LG GW620-at. A telefonnal a gyártó azoknak kedvez, akiknek egyre jobban igénylik, hogy kedvenc közösségi szolgáltatásaik (pl.: Facebook, Twitter, iwiw) mindig elérhetők legyenek, bárhol is vannak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.