2007 óta a cég több mint 10.000 munkahelyet szüntetett meg. A BMW a jövőben mindenekelőtt külföldön lát lehetőséget a növekedésre. Eddig a gépkocsik mintegy 70 százalékát belföldön gyártották, a jövőben ez az arány már csak 60 százalék lesz - közölte Frank-Peter Arndt, a BMW gyártási főnöke.
A konszern fontosnak tartja, hogy gyártásával a fontos jövőbeni piacokat kövesse. A munkaktársainak azonban nem kell aggódniuk amiatt, hogy ezzel munkahelyeket helyeznek át belföldről külföldre. A BMW számára Kína a legnagyobb piac. A BMW évente kereken 1,3 millió autót ad el globálisan, 2016-ig ez a szám 1,6 millió lesz, 2020-ban pedig már 2 millió.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.