A Toyota ellen indított perek több alapról indulnak ki. Ezek: a több mint harminc haláleset és100 sebesülés a nem szándékolt gyorsulás miatti balesetek következtében, a használt gépkocsik értékcsökkenése, valamint a részvények értékvesztése. Szintén érintettek az autókölcsönzők és kereskedők, akiket a műszaki problémák szintén sújtottak.
Stanley Chesley jogász a Financial Times Deutschlandnak elmondta: az autógyár kárának összege 24 milliárd dollárra tehető. Ez az összeg messze túlszárnyalja a Toyotánál a 2007/2008-as üzleti évben adózás után elért rekord összegű 13,7 milliárd dolláros nyereséget.
Eddig több mint 80 keresetet nyújtottak be a Toyota ellen az Egyesült Államok 40 szövetségi államában. Az ügy érdekessége, hogy ezek közül több az úgy nevezett RICO-törvényre alapulhat, amelyet a hetvenes években a maffia elleni harc megkönnyítésére vezettek be. Ez a szövetségi rendelet megnöveli a büntetőjogi és polgárjogi eljárások indításának lehetőségét abban az esetben, ha az adott cselekményt bűnszervezet részeként követik el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.