Az, hogy közel 300 ezerrel több motor készült a gyárban és az összeszerelt sportautók száma is majdnem ötezerrel emelkedett, azt jelzi, hogy a vállalat a 2009-es válság után ismét dinamikus fejlődési pályára állt – hangsúlyozta a cégvezető rámutatva, hogy az ingolstadti anyacég sikerrel érte el azt a célt, hogy megismételje a 2008-as rekordév teljesítményét, amikor több mint egymillió Audit szállítottak a világpiacra. Az Audi AG beszámolója szerint 15 százalékkal több, 1,092 millió autót értékesített világszerte az elmúlt évben.
A piaci igények változását és a motorfejlesztés eredményeit mutatja, hogy legnagyobb mértékben, 270 ezerrel a négyhengeres motorok gyártási darabszáma nőtt Győrben és meghaladta az 1,284 milliót. De ugyancsak bővült a hat-, nyolc- és tizenkét hengeres motortermelés, bár ez utóbbiból csak 700 hagyta el a szerelőszalagot, míg hathengeresből közel 330 ezer darab.
Novemberben legördült a sorról az 500 ezredik sportkocsi, és december eleje óta az Audi Hungaria már négy modellt gyárt Győrben, miután a TT Coupé, TT Roadster és A3 Cabriolet mellett megkezdődött az RS 3 Sportback összeszerelése is. Az új modell sorozatgyártását – amelynek 340 lóerős motorja is Győrben készül – több mint 150 millió forintos beruházás előzte meg, amely során módosítottak egyes gyártóberendezéseket és logisztikai fejlesztésre is sor került.
2009 2010
Motor 1 383 909 1 648 030
TT Coupé 18 010 20 413
TT Roadster 4 811 5 804
A3 Cabriolet 9 782 12 309
2009 2010
Motor 1 383 909 1 648 030
TT Coupé 18 010 20 413
TT Roadster 4 811 5 804
A3 Cabriolet 9 782 12 309
-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.