A BBC dokumentumfilmes csapata a Szupermárkák titkai című, a közelmúltban indult sorozat keretében térképezik fel, mi rejlik a tömegeket megmozgató márkák hatalma mögött. Az első rész az Apple-t mutatja be, ennek keretében a brit közszolgálati csatorna megkeresett egy ismert Apple-rajongót, Alex Brooksot, akit speciális tesztnek vetettek alá – írja a Digital Trends.
A műsorba bevont neurológusok előbb a vallásos emberek agyát tanulmányozták funkcionális MRI segítségével, hogy kimutassák, milyen agyterületeket aktiválnak a vallási tárgyú képek náluk. Ezután a szenvedélyes Apple-rajongó következett, a mérés pedig igazolta, hogy Brooks agyában is olyan változások következtek be a termékek láttán, mint a vallásos teszt során. A buckinghami érsek egyébként a műsorban megmutatja, hogy az Apple üzleteiben számos vallásra utaló ábrázolás és tárgy található: ilyenek a boltívek, valamint az oltárra emlékeztető termékbemutató polcok.
A szakértők szerint tehát a szupermárkák azokra az alapvető közösségi igényekre építenek, amelyek meghatározóak az emberek számára, úgy mint: a pletyka, a vallás vagy a szexualitás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.