Július 1-jével a Magyar Telekom a vállalati és marketingkommunikációs tevékenységét egyetlen igazgatóságban egyesíti. Ez felöleli a cég márkáival kapcsolatos kommunikációs feladatokat, a vállalati és marketingtevékenységhez kapcsolódó PR-t, a reklám- és médiakommunikációt, a szponzorációk és események menedzsmentjét, valamint a belső kommunikációt. Az új igazgatóságot Kovács Ildikó vezeti, aki 2011 februárja óta a Magyar Telekomnál és eddig PR-igazgatói feladatokat látott el. Liptay Gabriella eddigi marketingkommunikációs ágazatvezető 2011. június 30-ával távozott a vállalattól, és más területen folytatja karrierjét. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.