Teszik ezt sokszor annak ellenére, hogy cégük épphogy túlélte a legutolsó (vagy még jelenleg is tartó?) válságot. Márpedig sorra jönnek az újabb baljós hírek, amelyek lehet, hogy önbeteljesítővé válnak. Egyre-másra lehet guruktól hallani, szakértőktől olvasni, hogy ismét itt a válság avagy most jön a következő mélypont.
Aki követi a piaci eseményeket, nem csupán saját elefántcsont-tornyába bezárkózva éli mindennapjait – s nem hiszi azt, hogy csak mások a gyengék/nem felkészültek, illetve rajta, valamint cégén kívül mindenkit elsöpörhet az újabb negatív hullám -, az keresi a lehetőségeket. Próbál innoválni, új piacokat találni, együttműködő partnereket keresni, egyszóval változtatni az eddigiekhez képest. Persze nem vagyunk egyformák. Szerencsére.
Az innovációra, együttműködésre, a jövőbe tekintésre, a stratégiai gondolkodásra sokan képtelenek. Ülnek, örülnek pillanatnyi (rész)sikereiknek. Márpedig ha jól figyelünk, láthatjuk, hogy több “sztárcég” nem feltétlenül örömmel, de kénytelen jelentősen változtani. Akár a túlélés érdekében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.