BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új üzletkoncepció a Telekomnál

A kisüzleti ajánlatok is tematikusan, interaktív formában jelennek meg a megújult T-Pontban. promóció

Új üzletkoncepció jegyében nyílt meg novemberben a Magyar Telekom termékeit és szolgáltatásait innovatív környezetben bemutató, megújult T-Pont üzlet a budapesti Mammut I. üzletházban. A felújított egység látványvilágában és kialakításában is egyedi megoldásokkal rendelkezik, és ügyfélbarát módon, „kézzelfogható”, tesztelhető közelségben mutatja be a T-Home és a T-Mobile termékeit és szolgáltatásait, a legújabb okostelefonokat, tableteket – még több információt, plusztartalmakat nyújtva az érdeklődőknek. Bár a felújított bolt elsősorban a lakossági ügyfelekre fókuszál, érdekesség, hogy a kisüzleti szegmenst célzó ajánlatok is elkülönített megjelenési területet kaptak, tematikus csoportosításban. Így például a Magyar Telekom bérelhető, havidíjas informatikai szolgáltatásai is megjelennek az üzletben, és a helyszínen akár meg is lehet rendelni őket. A vállalkozások mindennapi problémáira megoldást nyújtó – például a költségek csökkentését vagy az üzlet fellendítését segítő – Virtualoso szolgáltatások megismerésében, a választás meghozatalában pedig szakértő eladókra támaszkodhatnak a mikrocégek vezetői.

Az ügyfelek mind jobb és kényelmesebb kiszolgálására tervezett modern, átlátható és letisztult üzlet újszerűségére jellemző, hogy a nemzetközi együttműködés eredményeképpen a Deutsche Telekommal közösen megvalósított üzlet mintaként szolgálhat a vállalatcsoporton belül további üzletek kialakításához. „Számunkra az a legfontosabb, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek, az új üzletkoncepció pedig azzal segít ebben, hogy az érdeklődők itt szinte minden termékeket és szolgáltatást kipróbálhatnak, hogy a személyes élményeiket felhasználva hozhassák meg vásárlási döntéseiket” – mondta a bolt megnyitásakor Albert Pott, a Deutsche Telekom európai értékesítési és ügyfélszolgálati vezetője. Hozzátette: a magyarországi premier után, az itteni tapasztalatokat felhasználva több országban is megjelenhetnek hasonló felfogású, megújított üzletekkel. Az új üzletkoncepció jegyében megújult T-Pont innovatív jellegét tovább erősíti, hogy a megvalósítás során nagy hangsúlyt helyeztek az ügyfelek minél szélesebb körű interaktív tájékoztatására. Szembetűnő változás, hogy a pultok eltűntek az üzletből, a betérő érdeklődőket a személyzet végigkíséri a készülékek és a bemutatott szolgáltatások között, így az értékesítő munkatárs és a vásárló sokkal közvetlenebb módon tudja megbeszélni, mire van szüksége az ügyfélnek.

Az egymástól jól elkülönítetten megjelenített képernyőkön és készülékeken elérhető információk mellett igazi újdonságként az üzlettér falán 10 méteres LED-falat alakítottak ki, amely rendkívül attraktívan és érthetően mutatja be a T-Home és a T-Mobile termékek és szolgáltatások értékeit, a legújabb ajánlatokat, ezzel is segítve az ügyfelek tájékozódását és döntését. Az érdeklődők a kellemes környezetben többek között megtapasztalhatják a T-Home IPTV-szolgáltatás – a hagyományos tévézéshez képest – új tévézési élményét, valamint átélhetik a mobil-szélessáv nyújtotta előnyöket is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.