Új üzletkoncepció jegyében nyílt meg novemberben a Magyar Telekom termékeit és szolgáltatásait innovatív környezetben bemutató, megújult T-Pont üzlet a budapesti Mammut I. üzletházban. A felújított egység látványvilágában és kialakításában is egyedi megoldásokkal rendelkezik, és ügyfélbarát módon, „kézzelfogható”, tesztelhető közelségben mutatja be a T-Home és a T-Mobile termékeit és szolgáltatásait, a legújabb okostelefonokat, tableteket – még több információt, plusztartalmakat nyújtva az érdeklődőknek. Bár a felújított bolt elsősorban a lakossági ügyfelekre fókuszál, érdekesség, hogy a kisüzleti szegmenst célzó ajánlatok is elkülönített megjelenési területet kaptak, tematikus csoportosításban. Így például a Magyar Telekom bérelhető, havidíjas informatikai szolgáltatásai is megjelennek az üzletben, és a helyszínen akár meg is lehet rendelni őket. A vállalkozások mindennapi problémáira megoldást nyújtó – például a költségek csökkentését vagy az üzlet fellendítését segítő – Virtualoso szolgáltatások megismerésében, a választás meghozatalában pedig szakértő eladókra támaszkodhatnak a mikrocégek vezetői.
Az ügyfelek mind jobb és kényelmesebb kiszolgálására tervezett modern, átlátható és letisztult üzlet újszerűségére jellemző, hogy a nemzetközi együttműködés eredményeképpen a Deutsche Telekommal közösen megvalósított üzlet mintaként szolgálhat a vállalatcsoporton belül további üzletek kialakításához. „Számunkra az a legfontosabb, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek, az új üzletkoncepció pedig azzal segít ebben, hogy az érdeklődők itt szinte minden termékeket és szolgáltatást kipróbálhatnak, hogy a személyes élményeiket felhasználva hozhassák meg vásárlási döntéseiket” – mondta a bolt megnyitásakor Albert Pott, a Deutsche Telekom európai értékesítési és ügyfélszolgálati vezetője. Hozzátette: a magyarországi premier után, az itteni tapasztalatokat felhasználva több országban is megjelenhetnek hasonló felfogású, megújított üzletekkel. Az új üzletkoncepció jegyében megújult T-Pont innovatív jellegét tovább erősíti, hogy a megvalósítás során nagy hangsúlyt helyeztek az ügyfelek minél szélesebb körű interaktív tájékoztatására. Szembetűnő változás, hogy a pultok eltűntek az üzletből, a betérő érdeklődőket a személyzet végigkíséri a készülékek és a bemutatott szolgáltatások között, így az értékesítő munkatárs és a vásárló sokkal közvetlenebb módon tudja megbeszélni, mire van szüksége az ügyfélnek.
Az egymástól jól elkülönítetten megjelenített képernyőkön és készülékeken elérhető információk mellett igazi újdonságként az üzlettér falán 10 méteres LED-falat alakítottak ki, amely rendkívül attraktívan és érthetően mutatja be a T-Home és a T-Mobile termékek és szolgáltatások értékeit, a legújabb ajánlatokat, ezzel is segítve az ügyfelek tájékozódását és döntését. Az érdeklődők a kellemes környezetben többek között megtapasztalhatják a T-Home IPTV-szolgáltatás – a hagyományos tévézéshez képest – új tévézési élményét, valamint átélhetik a mobil-szélessáv nyújtotta előnyöket is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.