Amint a földrész autógyártói szövetsége megállapítja, ilyen kevés kocsit nem helyeztek forgalomba március folyamán 1998 óta. Az iparág tehát nem néz nagy jövő elé, és az sem nyújt reményt, hogy az új 11 uniós tagországban három százalékkal csaknem 74 ezerre nőtt az értékesítés.
A régi 15 tagállamban ugyanis 7,5 százalékkal 1,379 millióra szűkült a piac. Igaz, a két legnagyobb piac, a brit 373 ezer darabos brit és a 339 autót felvett német 1,8 illetve 3 százalékkal bővült, azonban az olaszok és a franciák 27, illetve 23 százalékkal vettek kevesebb autót, mint tavaly márciusban.
Ami a márkák negyedéves értékesítési sorrendjét illeti, különösen érdekes, hogy mindhárom német prémiumgyártó, az Audi, a BMW és a Mercedes bekerült a top tízes listára, ahol azonban kiszorult olyan nagy múltú márka, mint a Toyota. Az is figyelemre méltó, hogy mindhárom francia gyártó továbbra is nagymértékű piacvesztést könyvelhetett el az első negyedév során.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.