Októberben 78 ezer gépkocsit értékesített a Skoda, ami 1,2 százalékos növekedés. A nyugati piacokon októberben éves szinten 29 200-ról 27 600-ra csökkent az eladott Skoda kocsik száma. A január-októberi időszak egészét figyelembe véve azonban ezen a piacon is több mint három százalékkal több Skodát adtak el, mint a tavalyi év hasonló időszakában. A Skodák iránti a legnagyobb érdeklődés Nagy-Britanniában mutatkozott.
Kelet-Európában a Skoda márka teszi ki az eladott gépkocsik több mint 4 százalékát. Ezen a piacon összesen 111 100 kocsi kelt el, ami 29,2 százalékos növekedés éves szinten. Gyorsan nő a márka iránti kereslet Oroszországban, ahol a tíz hónap alatt 80 100 kocsit adtak el, 40 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Közép-Európában ugyanakkor visszaesett a kereslet. Míg 2011 első tíz hónapjában 10 800 Skoda talált gazdára, az idén csak 9800. A Skoda márka piaci részesedése a régióban 18,8 százalék. Kínában 7,3 százalékkal nőtt az eladás, s összesen 204 800 Skoda kelt el a tíz hónap alatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.