BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Érdemes lesz figyelni: változások jönnek a Telekomnál

Az új integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer bevezetésével kapcsolatban az idén több alkalommal is csak részlegesen lesznek elérhetők egyes ügyintézési lehetőségek a Magyar Telekom üzleteiben. Az első ilyen alkalom április 17-21. között lesz, április 20-án, szombaton zárva lesznek a cég üzletei.

A Magyar Telekom 2013 áprilisában megkezdi új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetését, amely a telekommunikációs iparágban európai viszonylatban is egyedülállónak tekinthető. 2013 októberétől a teljes lakossági ügyfélkör vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati folyamatát már az új rendszer fogja kiszolgálni, amely 2014-ben éri el teljes funkcionalitású, a mobil termékekre is kiterjedő működést.

Az integrált rendszer indításához szükséges informatikai átállás és adatmigráció miatt 2013. április 17. és 21. között egyes ügyintézési lehetőségek csak részlegesen lesznek elérhetők a Telekom üzleteiben, továbbá nem lesz mód önkiszolgáló ügyintézésre telefonon vagy online felületen. Április 20-án, szombaton az üzletek zárva tartanak. A tervezett rendszerindítás zökkenőmentes lebonyolítása érdekében a Telekom arra kéri ügyfeleit, hogy ezekre a napokra ne időzítsenek ügyintézést, ha az nem feltétlenül szükséges. A tervek szerint hasonló átállásra kerül sor 2013. júliusban és októberben is.

A Magyar Telekom által nyújtott szolgáltatások zavartalanul működnek az átállás ideje alatt is, a rendszerindítás nem érinti a létesítési és hibaelhárítási munkákat sem. Az új ügyfélkiszolgáló rendszer indításával kapcsolatos tudnivalókról a társaság több kommunikációs csatornán keresztül is tájékoztatja ügyfeleit.

A teljes funkcionalitás elérésével új formátumú, egyszerűbb és könnyen áttekinthető számlákat bocsát majd ki a vállalat. Az új generációs rendszer lehetővé teszi az egységes Telekom számla megvalósítását is, valamennyi szolgáltatásra kiterjedően.

A méretét és komplexitását tekintve a telekommunikációs iparágban Európa-szerte is egyedülálló új generációs rendszer fejlesztésére és bevezetésére a Telekom eddigi legnagyobb informatikai és üzleti transzformációs projektjének eredményeként kerül sor, amelyet 2010-ben indított a vállalat. A közel 80 vállalati rendszert érintő projektet a cég több mint 300 fős szakértői csapata vezető rendszerintegrátorokkal és közel 70 beszállító céggel szoros együttműködéseben valósítja meg. A beszállítók mintegy kétharmada hazai kis- és középvállalat. A projekt méreteit jellemzi, hogy a tervezési dokumentáció több mint 70 ezer oldalt tett ki, és eddig több mint 10 ezer tesztelést végeztek a megvalósításán dolgozó szakemberek.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.