A mellékletek felsorolják a kombinált áruszállítás által érintett összes részterület (infrastruktúra, logisztikai szolgáltatások, közbenső állomások jellemzői, a kombinált szállításban részt vevők komphajók, stb.) jelenlegi és elvárt tulajdonságait is. Így például az új vasútvonalakat már legalább 120 kilométeres óránkénti sebességgel kell tervezni, s törekedni kell ezen sebességre való alkalmasság elérését a mostani átlagosan 90 kilométer/óra sebességre alkalmas vonalakon is. Növelni kell a megengedett tengelyterhelést is, az óránként legfeljebb 120 kilométeres sebességű tehervonatok esetében 20 tonnáról 22,5 tonnára.
Magyarországot hat olyan vasúti útvonal szeli át, amely érintett az Európa-Ázsia kombinált fuvarozásban, és kilenc olyan terminál van (Békéscsaba, Budapest-Józsefváros, Budapest kikötő, Debrecen, Miskolc-gömöri pályadvar, Sopron, Szeged-Kiskundorozsma, Szolnok és Záhony), amelyeken e szállítmányok átrakása történik. Egy átrakó, a Záhony-csapi esik a 12-ből Magyarországra azok közül, amelyeken a nyomtávolság változása miatt át kell rakni a rakományegységeket, és kicserélni a vonatkerekeket.
A hazai kombinált áruszállítás szempontjából jelentős előrelépésről számolt be a napokban a Rail Cargo csoport idén létrehozott tagja, a Rail Cargo Carrier (RCC): elindult első irányvonata a budapesti BILK Terminálról Railport Arad – Curtici (Románia) állomásra. A magyar-román kíséretlen kombinált fuvart a csoporthoz tartozó Hungaria Intermodal Kft. megrendelésére szervezte meg és bonyolítja le. Az RCC már dolgozik a BILK-Ploiesti közvetlen intermodális vonatforgalom indításán is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.