A Keleti pályaudvar a 4-es metróvonal egyik végállomása, márciusra teljesen megújul a tér és vonzáskörzete: megújul a térburkolat, illetve egy nyitott aluljáró biztosítja majd az átszállást az egyes közösségi közlekedési eszközökre. A Baross tér, illetve a Thököly út torkolata alatt nemcsak metróállomás épült, hanem a végállomási funkciót kiszolgálva egy 240 méter hosszú kihúzó-fordító alagút is, amely a szerelvények visszaindulását teszi lehetővé Kelenföld vasútállomás irányába.
A II. János Pál pápa téri megállóhoz hasonlóan a vonal pesti végállomása is döntően funkcionális kialakítású, a megszokottnál kisebb belső tér jellemzi. A peronszint itt mindössze 16 méter mélyen található a felszín alatt. Az átszállást a 2-es metró vonalára egy most épült aluljáró-kapcsolat biztosítja. A 86 méter hosszú megálló egyik különleges építészeti megoldása a két oldalról döntött falszerkezet, a falak megtámasztását biztosító sajátos gerendaszerkezet.
Pesti Imre fővárosi kormánymegbízott hétfőn beszélt arról, hogy még az idén megkapja az engedélyt a Kálvin téri és a Keleti pályaudvari állomás, januárban pedig a fennmaradó két állomás, a Fővám tér és a Kelenföld vasútállomás is megkaphatja a használatba vételhez szükséges engedélyeket. A Kálvin téri megálló hétfőn kapott engedélyeket.
A metró átadását 2014 márciusára tervezik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.