FEJLESZTÉS A közeljövőben mintegy 30 ezerrel bővülhet a Vodafone Magyarország ügyfélköre annak köszönhetően, hogy a társaság a múlt év végén nyert a Közbeszerzési Ellátási Főigazgatóság (KEF) mobilszolgáltatásra vonatkozó tenderén – hangzott el a cég tegnapi sajtótájékoztatóján. A vállalat a következő két évben nyújthat mobilszolgáltatást több mint 640 hazai intézménynek, az első szerződéseket várhatóan néhány napon belül megkötik. Többek között a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató (NISZ) Zrt., az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK), illetve az Országos Mentőszolgálat szerepel az első szerződők között. A jövőben további intézményekkel is bővülhet a Vodafone partnerek köre, így tovább nőhet az új előfizetések száma is.
A Vodafone évente többtízmilliárd forintot költ fejlesztésre, amelynek nagy részét a hálózat modernizálására fordítják. A mobiltársaság az elmúlt két évben 165 bázisállomással bővítette a határ menti 1000 főnél nagyobb települések lefedettségét, az országban közel 500 ponton a sebességet is duplázta, illetve több mint 200 új bázisállomás felállításával a beltéri lefedettségét is tovább növelte – közölte Diego Massidda, a vállalat vezérigazgatója.
A társaságnál komoly lehetőségeket látnak a gépek közötti kommunikációban (M2M – machine to machine), ezen a területen a cég számít világszinten az első számú szolgáltatónak. Itthon két nagy projektben is a Vodafone SIM kártyáit, illetve megoldását használják. Az elektronikus útdíjfizetési rendszerbe jelenleg regisztrált mintegy 50 ezer fedélzeti egység 80 százalékában a vállalat SIM kártyái találhatók meg, illetve a jelenleg engedéllyel rendelkező, a NAV-al való online kapcsolatra alkalmas pénztárgéptípusok közül egy kivételével valamennyiben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.