A CNR és a CSR egyesülésének célja a Xinhua hírügynökség szerint az, hogy elkerüljék a két vállalat rivalizálását a világpiacon. Sun Zhang, a Tongji Egyetem vasút-szakértője szerint az egyesüléssel versenyelőnyt szerezhet a vállalat globális versenytársaikkal szemben.
A sanghaji és hongkongi tőzsdén is jegyzett vállalatok együttes piaci értéke körülbelül 30 milliárd dollár.
Az eredeti óriásvállalat a pekingi Vasútügyi Minisztérium döntése alapján 2000-ben vált szét és a Jangce vonalában osztották fel a kínai piacot a cégek között, amelyek ugyanakkor egymással is versenyezve végezték a technológiai fejlesztést, így ma a CNR és a CSR egyaránt képes a 380 kilométeres végsebességű vonatok gyártására.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.