A mobilfizetésről a felmérés szerint már nem a biztonsági kérdések jutnak eszükbe, hanem az új, továbbfejlesztett digitális lehetőségek.
A MasterCard harmadik alkalommal publikált jelentése szerint 2014-ben lényegesen többször jelentek meg a mobilfizetéssel kapcsolatos hírek a közösségi médiában, mint az előző két évben. A beszélgetések hangneme és a fókusza is változott, a felhasználók sokkal pozitívabban nyilatkoztak a mobilfizetésről, mint korábban. Tavaly a posztolók a beszélgetések 94 százalékában kedvező képet festettek az innovatív fizetési formáról, szemben a 2013-as 77 százalélos, és a 2012-es 70 százalékos aránnyal.
Míg a 2012-es és 2013-as jelentésekben is feltűntek a biztonsággal kapcsolatos félreértések és aggodalmak, 2014-ben a beszélgetések 91 százalékában a felhasználók kedvezően nyilatkoztak a mobilfizetés biztonságáról.
A biztonságról kevesebbet beszéltek a felhasználók, sokkal meghatározóbb téma volt a digitális innováció és a mobileszközök nyújtotta jobb felhasználói élmény (71 százalékban erről folytak a diskurzusok). A fogyasztók lelkesen osztották meg az okos eszközzel véghezvitt, akár hétköznapi vásárlásaikat is,és úgy látták, hogy a kényelem a mobilfizetés legjobb velejárója mégpedig (94 százalékos arányban).
A kutatás szerint a további ösztönzők – például a kupon beváltási lehetőségek és a hűségprogramok – is fontosak a felhasználóknak, a további potenciális előnyök, amelyek a mobilfizetéssel járhatnak majd, pedig erősítik a fogyasztókat abban, hogy mobileszközt használjanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.