A Netflix a második negyedévben 5,2 millióval növelte előfizetőinek számát, a külföldi előfizetőké első alkalommal lépte túl az Egyesült Államokbeli előfizetői bázist. A negyedév végén a Netflix külföldön 52,03 millió, az Egyesült Államokban 51,92 millió, összesen 104 millió előfizetővel rendelkezett. A harmadik negyedév végére 108,35 milliós előfizetői számot vár a Netflix.
A Netflix a második negyedévben külföldön 4,14 millióval, az Egyesült Államokban 1,07 millióval növelte előfizetői számát. Elemzők az előfizetői szám 3,2 milliós növekedését várták, ebből 2,59 milliót külföldön és 631 ezret belföldön.
A Netflix a második negyedévben 32,3 százalékkal 2,79 milliárd dollárra növelte bevételét, nettó nyeresége pedig 65,6 millió dollár, részvényenként 15 cent lett, szemben az egy évvel korábbi 40,8 millió dollárral, részvényenként 9 centtel. Elemzők részvényenként 16 centet jeleztek előre az idei második negyedévre. A Netflix az idén hatmilliárd dollárt tervez tartalom előállításra fordítani, főként hitelből, az előfizetők számának növelése érdekében – jelentette be Reed Hastings vezérigazgató.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.