BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Legyen óvatos, ha a UPC nevében kérik az adatait

Az UPC nevével élnek vissza csalók, akik adategyeztetésre hivatkozva próbálják megszerezni az ügyfelek személyes adatait – figyelmeztet a szolgáltató.

Az utóbbi hetekben megszaporodtak azok az esetek, amikor ismeretlen személyek a UPC nevében adategyeztetésre hivatkozva telefonon keresik meg az ügyfeleket és elkérik személyes adataikat – hívja fel ügyfelei figyelmét a szolgáltató.

A UPC Magyarország arra kéri előfizetőit, hogy minden olyan esetben, amikor adategyeztetési céllal a cég nevében keresik őket telefonon, ellenőrizzék, hogy milyen telefonszámról érkezik a hívás.

A vállalat azt javasolja ügyfeleinek, hogy ha nem az alábbi számok valamelyike látható a kijelzőn, akkor azonnal szakítsák meg a vonalat.

+ 36 70 458 xxxx (Ügyfélszolgálat, Támogató területek)

+ 36 1 5100749 (Értékesítés)

+ 36 1 798 88 88 (Kockázatkezelési Csoport)

Egyúttal arra is kérik az ügyfeleket, hogy amennyiben hasonló visszaélést tapasztalnak, mielőbb jelezzék a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon. A vállalat az ügyben ismeretlen tettesek ellen feljelentést tett a rendőrségnél.

Az utóbbi időben több olyan esetről is beszámoltunk, amikor a vállalatok nevével éltek vissza a fogyasztókat megkárosítani szándékozó csalók. Július közepén az Erste, a hét elején pedig a Budapest Bank és a Raiffeisen Bank ügyfelei kaptak adathalász jellegű, megtévesztő e-mail-üzeneteket, amire a jegybank is felhívta a figyelmet, de az MVM Paksi Atomerőmű Zrt. nevében is adtak a bűnözők többször ajánlatot, illetve állítottak ki díjbekérőt. Legutóbb pedig a Tigáz számolt be arról, hogy ismét trükkös „szakemberek„ élnek vissza a cég nevével.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.