Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja. Magyarországon is egyre nő az aktív felhasználók száma, a TikTok hazai partnerének, a Growww Digitalnak a webináriumán elhangzott adatok szerint 2,3 millió magyar felhasználóval rendelkezik. A vállalkozások egyelőre az ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani a főként fiatalokból álló felhasználóknak. A TikTok üzleti alkalmazása októberben indult el világszerte.
A platform hosszú ideje uralja a mobiltelefon applikáció letöltési listákat.
Népszerűsége robbanásszerűen nő a felhasználók körében, a 25–35 év közötti korcsoportban terjed a legjobban, ők teszik ki az új felhasználók zömét. Különösen értékessé teszi a hirdetők számára, hogy a TikTok-felhasználók többsége más platformon nincs jelen, mindössze 35–38 százalékos az átfedés a Facebook és Instagram felhasználóival.
Más közösségi oldalaktól eltérően a TikTok egy felfedezőplatform, amelyen nem a barátokat kell követni, hanem új és új dolgok láthatók nap mint nap. Különlegessége, hogy zene és kreativitás társításából álló tartalmával kreativitásra és örömszerzésre ösztönzi a felhasználókat.
A TikTok változatos hirdetési megoldásai legeredményesebben országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni.
A Growww Digital az egyik első ügynökség, amelyen keresztül Magyarországon, valamint a kelet- és közép-európai régió további országaiban lehet hirdetni. A TikTok együttműködéssel a Growww Digital tovább szélesíti márkakommunikációs tevékenységeit, immár Facebook, Instagram, YouTube és LinkedIn mellett a TikTok is szerepel a hirdetési lehetőségek között.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.