Számos cég, köztük a Walmart, a Delta, a T-Mobile, a Chevron és a Starbucks, egy mesterségesintelligencia- (MI) szoftverrel figyeli alkalmazottai üzenetküldő alkalmazásokon küldött üzeneteit. A startup MI-cég fejlesztése, az Aware olyan platformokon keres kulcsszavakat, mint a Slack és a Microsoft Teams, és szűri a munkahelyi elégedetlenségre, valamint a potenciális biztonsági kockázatokra utaló üzeneteket.
Az Aware fejlesztői azt állítják, hogy az MI már 20 milliárd egyéni üzenetet értékelt több mint 3 millió alkalmazottól. A Fox Business munkatársa, Lydia Hu többeket kérdezett arról, hogyan érintené őket, ha egy MI olvasná a leveleiket, és a válaszadók többsége „kellemetlen technológiai fejlődésnek” nevezte az Aware-t és a hozzá hasonló programokat – írja a New York Post.
A Slack által közzétett statisztikák szerint több mint százezer szervezet használja a kommunikációs eszközt, tehát több százmillió alkalmazott üzenetét is ellenőrizhetik egy ilyen MI-vel.
A Microsoft Teams digitális lábnyoma még nagyobb: több mint 280 millió havi felhasználóról számoltak be.
A mesterséges intelligenciával manapság már sok mindent el lehet érni, a technológiai fejlődés lassítás nélkül zakatol előre. A chatbotok és képgenerátorok megjelenése után a videógeneráló MI-k jelentették az újabb megugrani kívánt mérföldkövet, a ChatGPT-t fejlesztő OpenAI-nak pedig, úgy tűnik, sikerül megalkotnia a videókészítés új eszközét. A cég új terméke, a Sora elképesztő látvánnyal rendelkező, rövid videókat képes létrehozni, és úgy tűnik, hogy sikerül kiküszöbölnie a konkurencia több negatívumát is. Az OpenAI február 15-én jelentette be, hogy tesztfázisba került a Sora, amit rengeteg beharangozó videóval ünnepeltek meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.