BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

IBC-VILÁGGAZDASÁG konferenciák júniustól

Az IBC Hungary-t, a BNR Budapest Nemzetközi Rendezvény- és Kiállításszervező Kft. konferenciaszervező üzletágát a nemzetközi Informa és Expomedia Group hozta létre 2004 februárjában. A cég IBC-VILÁGGAZDASÁG konferenciák márkanév alatt a hazai piacvezető gazdasági napilappal, a VILÁGGAZDASÁG-gal folytatott együttműködés keretében szervez konferenciákat.

A vállalatok versenyképességének fenntartása szempontjából meghatározó jelentősége van annak, hogy döntéshozóik időben értesüljenek az európai és hazai gazdaságban, piacokon zajló változásokról és trendekről. Az IBC Hungary célja, hogy - hazánkban elsősorban gazdasági szakkonferenciák szervezésével - értékes üzleti információk és gyakorlati tapasztalatok közvetítésével hozzájáruljon a hazai vállalatok fejlődéséhez, versenyképessé tételéhez. A rendezvények célcsoportját elsősorban hazai közép- és nagyvállalatok felső és középvezetői, döntéshozói képezik.

A döntően kétnapos konferenciák keretében az adott téma aktualitásait, a jelentősebb trendeket és tendenciákat, a legjobb gyakorlatokat, esettanulmányokat mutatják be, illetve vitatják meg, elismert hazai és nemzetközi szakértők segítségével. A rendezvények programjának összeállítása előtt az adott témában végzett igényfelmérések, potenciális célcsoporttal folytatott interjúk kulcsszerepet játszanak a magas színvonalú, valóban aktuális problémákkal foglalkozó programok összeállításában.

A cég hosszú távú céljai között szerepel mindenekelőtt, hogy az üzleti konferenciák szervezésében meghatározó szereplővé váljon a hazai piacon. Mivel a nemzetközi cégcsoport a rendelkezésre álló eszközök széles tárházát kihasználva igyekszik megtalálni az ügyféligényeknek megfelelő és az adott üzleti információk szempontjából leghatékonyabb közvetítőket - amelyek lehetnek újságok, magazinok, hírlevelek, könyvek, konferenciák, tréningek, szemináriumok, képzések, kiállítások, CD-ROM-ok és egyéb online szolgáltatások -, a távlati célok között szerepel a termékek és szolgáltatások skálájának bővítése is.

A liberalizáció után kialakult helyzet sok vitát váltott ki a távközlési piac szereplői, résztvevői között, de tagadhatatlan, hogy néhány piacon olcsóbb árakat, új termékeket, jobb szolgáltatásokat hozott az ügyfelek számára. A 2004. június 9-10-i Hírközlés 2004 című konferencia keretében hazai szolgáltatócégek döntéshozói beszélnek a piaci perspektívákról és osztják meg véleményüket a piaci tendenciákról és lehetőségekről. A hazai szolgáltatók nagy kihívások előtt állnak mind technológiai téren, és mind gazdasági szempontból. A folyamatos technológiai fejlődés mellett a vállalatoknak nagy figyelmet kell fordítaniuk az ügyfelek elvárásaira is, hiszen a vevői igények felderítésének és kielégítésének döntő szerepe van a vállalatok eredményességében és fennmaradásában. Az elektronikus hírközlési piacon jelenleg is végbemenő változások - árháború, új szolgáltató megjelenése, új szabályozás - tették indokolttá, hogy az első konferencia középpontjába az elektronikus hírközlés került.

Ez alkalommal a távközlésben érintett vállalatok vezetőit és döntéshozóit, valamint szakembereit várjuk a konferenciára.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.