BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

STRESSZ VAGY NEM STRESSZ? - EZ ITT A KÉRDÉS

Új imázskampányával a stresszmentes utazásra hívja fel a figyelmet a British Airways

Utazási iroda keresés, jegyfoglalás, pakolás, rohanás, taxi rendelés, sorban állás a check-in-nél, embertömeg. Nem meglepő, ha ez jut az eszébe annak, aki repülővel útnak indul. Lehet ezt másképp is. A British Airways, brit légitársaság idén októberben indított egyedülálló kampányt, amellyel a stresszmentes utazást is szeretné bemutatni. A BA Továbbfejlesztette üzleti szolgáltatásait, a Club World, a Club Europe termékeket és széles utazóközönségnek szóló online szolgáltatásait valamint megvalósította az utóbbi évek legnagyobb imázs kampányát Magyarországon.
Miközben vannak fapadossá váló klasszikus légitársaságok, akik számára a légiközlekedési tarifák csökkentése jelenti az egyedüli versenytényezőt, a British Airways a klasszikus üzleti modell, azaz a jól megkülönböztető minőségi elemek - az üzleti és turista osztályok kényelmi szolgáltatásainak, az online szolgáltatásoknak, a szakképzett BA személyzet és a légitársaság törzsutas programjának, és nem utolsó sorban a kényelmes és nyugalmas, azaz stresszmentes utazásnak ? a kihangsúlyozásával válaszol. De lássuk, melyek is ezek a fejlesztések.
A British Airways stratégiájának központi elemei az online szolgáltatások, ezen belül is a ba.com weboldal bemutatása, ahol a regisztrált utasok nemcsak járatinformációkat szerezhetnek, helyet foglalhatnak, de akár kiválaszthatják preferált ülőhelyüket, a fedélzeti menüt, és bejelentkezhetnek az induló járatokra is. Emellett a légitársaság összes útjainak 75 százalékán, azaz több mint 150 útvonalon használ már e-jegyet. A British Airways célja az, hogy az e-jegy 2004. végére teljesen és minden útvonalon felváltsa a hagyományos, papír alapú jegyet. Az online fejlesztések harmadik fontos területe az önkiszolgáló automaták további telepítése.
A British Airways a technikai újítások mellett szolgáltatásaiban és népszerű osztályai kabinbelsőinek kialakításában is újdonságokat vezetett be. A légitársaság tengeren túli üzleti osztályán, a világ első teljesen vízszintes ággyá alakítható üléseit alkalmazó Club World osztályon utazók már a felszállás előtt is étkezhetnek, az utasok exkluzív várókat vehetnek igénybe, és kényelmüket tovább javítja az, hogy számukra a légitársaság térítésmentes masszázs szolgáltatást is kínál a Heathrow repülőtéren. A Club Europe-ot, a rövidtávú, európai járatain üzemelő megújult és bővült az osztály melegétel és ital kínálata, változott és új anyagok használatával válik kényelmesebbé a kabinbelső, és a Heathrow 1-es terminálján az osztály utasai egy, csak a számukra fenntartott ?premium check-in? zónát, és a téli menetrend kezdetétől több önkiszolgáló check-in automatát vehetnek igénybe.
Végül, de nem utolsó sorban minden utazó felkeresheti december 15-ig a British Airways stresszoldó weboldalát (http://stresszoldo.britishairways.hu), aki hasznos tanácsokat szeretne kapni az utazás előtti készülődéssel, és magával az utazással kapcsolatban. Például bemutat frissítő testgyakorlatokat, egészségügyi tanácsokat nyújt, tippeket ad azzal kapcsolatban, hogy mit és hogyan pakoljunk a bőröndünkbe, és például, hogy hogyan öltözködjünk. Mindemellett információkat kaphatunk a praktikus üzleti utazással kapcsolatban is.
http://stresszoldo.britishairways.hu


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.