Mindezt 120 ezer célállomáson, 220 országban, illetve területen. A nemzetközi szállítmányozási vállalat 500 ezer alkalmazottat foglalkoztat, s ezzel a világ egyik legnagyobb munkaadója. Összesen 6500 irodával rendelkezik, flottáját 420 repülőgép és 76 ezer jármű alkotja. 2006-ban bevétele meghaladta a 60 milliárd Eurót.
A DHL Express a DPWN divíziójaként 1984-ben jelent meg Magyarországon és az elmúlt 23 év alatt a légi expressz piac vezető szolgáltatójává vált hazánkban. Hosszú távú törekvéseiben két alapvető célt hangsúlyoz, úgymint a hazai infrastruktúra fejlesztését, valamint a humán erőforrás folyamatos képzésének biztosítását.
„A DHL kiemelt hangsúlyt helyez a gyakornoki programokra, s szoros együttműködésre törekszünk azon egyetemekkel, főiskolákkal, amelyekben logisztikai, közgazdasági képzés folyik”- mondta Hajnal Sándor a DHL Express Magyarország HR igazgatója, majd hozzátette: a hallgatóknak lehetőségük nyílik arra, hogy cégünknél töltsék nyári gyakorlatukat, tapasztalatot gyűjtsenek, emellett szakdolgozatuk elkészítéséhez is segítő kezet nyújtunk”- hangsúlyozta a HR vezető. A vállalat amennyiben valamely „hallgatója” kiemelkedő teljesítményt produkál, úgy lehetőséget ad arra, hogy a megszerzett tudást a jövőben a DHL munkatársaként kamatoztassa.
A DHL jellemzően magasan képzett (egyetemi, főiskolai diplomával rendelkező) munkaerő után kutat, vezetői számos alkalommal tartanak előadásokat magyarországi felsőoktatási intézményekben, szakmai rendezvényeken.
„Kiemelten fontosnak tartottam a Budapesti Műszaki Egyetem Szakmai Hetek fórumán való részvételt. Előadásomban a szakmai gyakorlat fontosságát hangsúlyoztam, s arra törekedtem, hogy prezentációm során olyan hasznos ismereteket adjak át amelyek segítséget nyújtanak a fiatalok számára elhelyezkedésük, munkába állásuk során.” –mondta Joe Böröcz a DHL Express Magyarország Kft. Marketing és Kereskedelmi igazgatója.
A vállalat a Budapesti Műszaki Egyetem „Állásbörze” programsorozatán is képviselteti magát.
„Ha fiatalokat várunk, akkor egyértelmű, hogy itt is megjelenjünk. A mindennapok tapasztalata azt mutatja, hogy a végzős hallgatók aktívak, keresnek minket, épp ezért nagyon komoly felvételit tartunk”- mondta Szabó Gabriella, kiválasztási specialista, majd hangsúlyozta:” persze a meglévő munkaerő folyamatos képzése is kiemelkedően fontos, hiszen tudjuk, hogy dolgozóink teszik sikeressé vállalatunkat”.
A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) programjának keretén belül kihelyezett, felsőfokú logisztikai képzésben vesznek részt a DHL értékesítői. Emellett különösen nagy hangsúlyt kap az idegen nyelvi, valamint számítógépes ismeretek alapos elsajátítása is.
A DHL- nél az elmúlt évben 10 százalékkal növekedett a foglalkoztatottak száma. Jelenleg a multinacionális vállalat Magyarországon 1500 fő számára biztosít munkahelyet, stabil megélhetést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.