BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Munkahely teremtés, munkaerő képzés a DHL-nél

A Deutsche Post World Net (DPWN) a világ vezető logisztikai vállalata az expressz, közúti szállítmányozás, légi és tengeri teherszállítási, valamint logisztikai üzletágakban nyújt kiemelkedő szolgáltatásokat.
Mindezt 120 ezer célállomáson, 220 országban, illetve területen. A nemzetközi szállítmányozási vállalat 500 ezer alkalmazottat foglalkoztat, s ezzel a világ egyik legnagyobb munkaadója. Összesen 6500 irodával rendelkezik, flottáját 420 repülőgép és 76 ezer jármű alkotja. 2006-ban bevétele meghaladta a 60 milliárd Eurót.

A DHL Express a DPWN divíziójaként 1984-ben jelent meg Magyarországon és az elmúlt 23 év alatt a légi expressz piac vezető szolgáltatójává vált hazánkban. Hosszú távú törekvéseiben két alapvető célt hangsúlyoz, úgymint a hazai infrastruktúra fejlesztését, valamint a humán erőforrás folyamatos képzésének biztosítását.    

„A DHL kiemelt hangsúlyt helyez a gyakornoki programokra, s szoros együttműködésre törekszünk azon egyetemekkel, főiskolákkal, amelyekben logisztikai, közgazdasági képzés folyik”- mondta Hajnal Sándor a DHL Express Magyarország HR igazgatója, majd hozzátette: a hallgatóknak lehetőségük nyílik arra, hogy cégünknél töltsék nyári gyakorlatukat, tapasztalatot gyűjtsenek, emellett szakdolgozatuk elkészítéséhez is segítő kezet nyújtunk”- hangsúlyozta a HR vezető. A vállalat amennyiben valamely „hallgatója” kiemelkedő teljesítményt produkál, úgy lehetőséget ad arra, hogy a megszerzett tudást a jövőben a DHL munkatársaként kamatoztassa.
A DHL jellemzően magasan képzett (egyetemi, főiskolai diplomával rendelkező) munkaerő után kutat, vezetői számos alkalommal tartanak előadásokat magyarországi felsőoktatási intézményekben, szakmai rendezvényeken. 
 „Kiemelten fontosnak tartottam a Budapesti Műszaki Egyetem Szakmai Hetek fórumán való részvételt. Előadásomban a szakmai gyakorlat fontosságát hangsúlyoztam, s arra törekedtem, hogy prezentációm során olyan hasznos ismereteket adjak át amelyek segítséget nyújtanak a fiatalok számára elhelyezkedésük, munkába állásuk során.” –mondta Joe Böröcz a DHL Express Magyarország Kft. Marketing és Kereskedelmi igazgatója. 
A vállalat a Budapesti Műszaki Egyetem „Állásbörze” programsorozatán is képviselteti magát.
„Ha fiatalokat várunk, akkor egyértelmű, hogy itt is megjelenjünk. A mindennapok tapasztalata azt mutatja, hogy a végzős hallgatók aktívak, keresnek minket, épp ezért nagyon komoly felvételit tartunk”- mondta Szabó Gabriella, kiválasztási specialista, majd hangsúlyozta:” persze a meglévő munkaerő folyamatos képzése is kiemelkedően fontos, hiszen tudjuk, hogy dolgozóink teszik sikeressé vállalatunkat”.
 A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) programjának keretén belül kihelyezett, felsőfokú logisztikai képzésben vesznek részt a DHL értékesítői. Emellett különösen nagy hangsúlyt kap az idegen nyelvi, valamint számítógépes ismeretek alapos elsajátítása is.    
A DHL- nél az elmúlt évben 10 százalékkal növekedett a foglalkoztatottak száma. Jelenleg a multinacionális vállalat Magyarországon 1500 fő számára biztosít munkahelyet, stabil megélhetést.

További információk

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.