Magyarország legnagyobb alternatív telekommunikációs szolgáltatója arra a szektorra fókuszál, amelyet a gazdasági nehézségek a legérzékenyebben érintenek: a kis- és középvállalkozások kiszolgálására. Maximálisan az igényekhez igazított szolgáltatásaival az Invitel segít a cégeknek kilábalni a recesszióból, és a jól átgondolt kommunikációs megoldásoknak köszönhetően újra növekedési pályára állni. E küldetés értelmében nemcsak az áraival száll szembe a konkurenciával. Fő megkülönböztető jegye az a szemlélet, ahogyan ügyfeleihez viszonyul.
A telekommunikáció ma már nem csupán a telefonálásról szól, sokkal inkább adatkommunikációt jelent, ami rengeteg járulékos kérdést vet fel. Egy beruházás megtervezésétől és lebonyolításától kezdve, egészen addig, hogy a szervert vagy a website-ot feltétlenül házon belül kell-e működtetni, a szervert szükséges-e virtualizálni. Minden egyes ügyfél esetében meg kell vizsgálni a működési költségeket, és átgondolni a beruházásokat. Az Invitel arra törekszik, hogy az ehhez hasonló kérdések megválaszolása mentén kerüljön közelebb a fogyasztókhoz, és megtalálja a számukra legoptimálisabb megoldást.
Professzionális működés Invitel háttérrel
A megfelelő adattárolás, a külső támadásokkal szembeni adatvédelem és a szünetmentes működés biztosítása azok a kritikus kérdések például, amelyekre minden egyes ügyfél esetében más a megfelelő válasz."- állítja Zsembery György, az Invitel értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese. - Az Invitel új, Kozma utcai Datacentere az egyszerű hosztolástól kezdve a teljes IT infrastruktúra outsourcingján keresztül a szerverpark virtualizálásáig a legváltozatosabb igényeknek is megfelel. Míg korábban kizárólag a nagyobb ügyfelek gondolkodtak szerver-virtualizációban, ma már a kisebb vállalatok, vállalkozások is egyre nyitottabbak a lehetőség iránt, hiszen így kiküszöbölhetik a saját szervervásárlással kapcsolatos beruházásokat, illetve a fenntartással járó, gyakran tetemes költségeket.
Nagyon sok kis és közepes cég kénytelen a pénzszűke miatt feladni informatikai rendszereinek fejlesztését. Ezt a gondot az Invitel leveszi a vállukról, menedzseli a rendszerüket, ami a vállalkozások számára gazdaságilag jóval előnyösebb. A Datacenter csökkenti az IT infrastruktúra működtetésével járó kockázatokat és az üzemeltetési költségeket is. Emellett a szolgáltatásnak köszönhetően új üzleti lehetőségek is megnyílhatnak, hiszen a vállalkozásoknak nem kell olyan működéssel kapcsolatos háttérfeladatokkal foglalkozniuk, mint a szerverek üzemeltetése, ehelyett az alaptevékenységükre koncentrálhatnak.
Az Invitel az utóbbi három évben a piac konszolidálásával alternatívát kínált a Deutsche Telekommal szemben. Az ország területének 20 százalékán mint elsődleges, a többi részen alternatív szolgáltatóként van jelen. Nem csupán Magyarországon tevékenykedik, a Frankfurt, Kijev, Isztanbul háromszögben például a legnagyobb adatkapacitás-szállító. A cég nagyságát tekintve ott van Magyarország 50 legnagyobb vállalata között, éves árbevétele meghaladja a 400 millió eurót. Összesen közel 1 millió magánelőfizetőt és további 50 ezer üzleti ügyfelet szolgál ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.