Közel egy napig voltak fennakadások az OTP Bank szolgáltatásaiban, a probléma az utalásokat, az ATM használatot érintette. Kedd délelőtt azonban friss bejegyzést tett közzé a bank a Facebook-oldalán, eszerint
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatunk Benneteket, hogy a korábban jelzett utalási nehézség megszűnt. Kérjük, ellenőrizzétek a számlatörténetben a korábbi utalásaitokat. Köszönjük a megértést.
A bank Facebook-oldalán tegnaptól több mint 200 hozzászólás érkezett, amelyekben a tapasztalt problémákat taglalták a csalódott ügyfelek. Volt aki már bankváltást fontolgatott. A VG-hez eljutott információk szerint egy utalást kezdeményező vállalati ügyfél többféle hibaüzenetet tapasztalt, s nem tudta, hogy újraindítsa az utalásokat vagy sem:
– a tranzakció eredménye nem megjeleníthető
– technikai okokból a tranzakció sikertelen
– függőben, kérjük ellenőrizze az utalás teljesülését a számlatörténetben
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.