Ebben azt kérte, hogy legyen ugyan előírva a legalább ötéves közigazgatási tapasztalat a 2013-tól létrejövő járási hivatalok vezetőinek, ám a képviselői munka, valamint a polgármesterség is feleljen meg ennek a feltételnek. A járások vezetőit nem választják, hanem központilag nevezik majd ki, vagyis így már probléma nélkül kerülhetnek át az új közigazgatási egységek élére azok, akiknek a 199 fős parlamentben nem marad hely.
A törvény módosításai közt is jelentős sikereket ért el az önkormányzati lobbi: nem kerül át az államhoz az a vagyon, amelyet az önkormányzatoktól vett volna el a kormány azokra a korábban települési államigazgatási feladatokra, amelyeket magára vállal az állam. Vagyis ha az okmányiroda és az önkormányzat egy épületben van, akkor a kormány terveivel ellentétben mégsem kell a két félnek osztozkodnia az épület értékén, használhatják egymás mellett. Eldőlt az is, hogy Budapesten nem hét körzet lesz, hanem mind a 23 kerületben lesznek – állami, a járásival egy szintű, nem önkormányzati –hivatalok az ügyintézésre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.